piątek, 1 sierpnia 2014

Zapytanie. WAŻNE ! ! !

Jak już mogliście zauważyć wróciłam !
<Tak ! Saga wróciła ! znowu możemy czytać jej wypociny !>
No właśnie, skoro już przy tym jesteśmy, to chciałabym się o coś zapytać.
Mianowicie, czy chcecie, aby w opowiadaniu pojawiło się więcej bohaterów?
w ok 2-3 następnych rozdziałach, planuje, żeby poza tym, które już są (Dylan,Eryka,Hope,Harry,Liam,Louis,Nialla i Zayna) pojawiły się trzy nowe, które będą odgrywały raczej większe role, przynajmniej przez jakiś czas.
Ewentualnie, żeby pokazać Wam, że ten blog nie jest tylko dla mnie (chociaż w większości, bo jestem egoistką) możemy zrobić coś w stylu konkursu i zwycięzca np. wymyśli jakąś postać i ja ją tu wplotę, co Wy na to?
NAPRAWDĘ I SERIO BARDZO WAS PROSZĘ O KOMENTARZE Z OPINIAMI, A ZWŁASZCZA POD TYM POSTEM !
Całuski SaGa ! <3

3 komentarze:

  1. Hen ja myśle by pojawiła się jakaś dziewczyna która zaprzyjaźni się z Dylan i może jakiś chłopak dla Dyl, by Zayn był zazdrosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z chłopakiem dla Dyl nie jest fatalny, jest wręcz świetny, ale co do innych to nie jestem przekonana. Nowe postacie odgrywające większe role chyba za bardzo by namieszały.

    OdpowiedzUsuń